Συνδεδεμένοι
Έχουμε 13 επισκέπτες συνδεδεμένους
Είσοδος στο Forum
Αναζήτηση
Επιχορηγήσεις
Διαφήμιση
Σύνδεσμοι
Διαφήμιση
Home Νέα 2009-11-02 Απόσυρση Ι.Χ.

2009-11-02 Απόσυρση Ι.Χ.

ΠΡΟΣ

ΥΠ. Περιβάλλοντος                                                        Αριθμ Πρωτ: 067

ΘΕΜΑ: ΑΠΟΣΥΡΣΗ Ι.Χ.


 

Κυρία Υπουργέ:

Εκπροσωπούμε τον  κλάδο των βιοτεχνιών ρεκτιφιέ ο οποίος αριθμεί εκατοντάδες βιοτεχνίες και πολύ περισσότερους εργαζόμενους.

Πριν λίγο καιρό από την προηγούμενη Κυβέρνηση ψηφίστηκε ο νόμος για την απόσυρση των Ι.Χ. οχημάτων επικαλούμενος την προστασία του περιβάλλοντος από την εκπομπή επικίνδυνων ρύπων. Τα εξαγγελθέντα μέτρα δεν συνδέονται σε καμιά περίπτωση με την πραγματική εκπομπή των ρύπων από τα κυκλοφορούντα οχήματα καθώς το κριτήριο που θέτουν ως βάση είναι η ηλικία των οχημάτων και όχι η πραγματική ρύπανση που προκαλείται από την κυκλοφορία τους .

Τα μέτρα που  εξαγγέλθηκαν κρίνονται  άστοχα, άκαιρα και ατελέσφορα

για τους εξής  λόγους:

• Η «ηλικία» ενός οχήματος δεν αποτελεί κριτήριο για την ρύπανση. Ένα καινούργιο όχημα μεγάλου κυβισμού ή με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα προκαλεί μεγαλύτερη ρύπανση από ένα όχημα παλαιότερο χαμηλότερο κυβισμού ή συμβατικού χαρακτήρα Με τα νέα μέτρα ο κάτοχος καινούργιου ρυπογόνου μεγάλου κυβισμού όχημα και ιπποδύναμης καλείται να καταβάλει μειωμένα τέλη κυκλοφορίας σε σχέση με τον κάτοχο οχήματος παλαιότερης κυκλοφορίας.

• Με τα εξαγγελθέντα μέτρα εκβιάζεται ο Έλληνας καταναλωτής στην αγορά καινούργιου αυτοκινήτου και απαξιώνεται επί της ουσίας ένας ολόκληρος στόλος οχημάτων.

• Η επιχειρούμενη σμίκρυνση του κύκλου ζωής των οχημάτων οδηγεί εκ των πραγμάτων σε τριπλασιασμό της παραγωγής αυτοκινήτων με ανάλογη κατασπατάληση ενεργειακών πόρων και πρώτων υλών, καθώς στο χρονικό πλαίσιο 15ετίας αντί για ένα(1) καλοσυντηρημένο όχημα ανά καταναλωτή θα αντιστοιχούν τρία(3) οχήματα.

• Από την εισαγωγή καταλυτικού μετατροπέα (αρχές  δεκαετίας 90) στην τεχνολογική κατασκευή οχημάτων μέχρι σήμερα οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν έχουν επιδείξει καμία ριζοσπαστική τεχνολογική καινοτομία για την προστασία του περιβάλλοντος, μολονότι υπάρχει προ πολλού η σχετική τεχνογνωσία (οχήματα υδρογόνου, ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα) πλην των «υβριδικών» οχημάτων.

•Διανύουμε τον 21ο αιώνα όπου το καλοσυντηρημένο νεοελληνικό όνειρο του καινούριου Ι.Χ. έχει οδηγήσει σε υπερχρέωση των νεοελληνικών νοικοκυριών και σε δεκάδες χιλιάδες κατασχέσεις.

 

Η απόσυρση των Ι.Χ.οχημάτων πλήττει ευθέως:

1. Το περιβάλλον.

2. Τα χαμηλά εισοδηματικά στρώματα τα οποία εν μέσω οικονομικής κρίσης αδυνατούν να αγοράσουν καινούριο όχημα.

3. Τον κλάδο της ανακατασκευής εσωτερικής καύσης και συντήρησης του κινητήρα  (ρεκτιφιέ)

4. Τον κλάδο των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και ανταλλακτικών

5. Τον κλάδο  των ανεξάρτητων συνεργείων επισκευής οχημάτων .

Όλοι αυτοί οι κλάδοι οι οποίοι στην πληοψηφία τους αποτελούν μικρές εως πολύ μικρές επιχειρήσεις δίνουν δουλειά σε χιλιάδες ελληνικά χέρια και συντηρούν άλλες τόσες οικογένειες  στηρίζοντας  την ελληνική οικονομία η οποία έχει ανάγκη από την ενίσχυση των παραγωγικών δραστηριοτήτων.

Προτείνουμε την  αναδιαμόρφωση των  εξαγγελθέντων μέτρων  ώστε να διαμορφωθούν ως εξής με στόχο την ουσιαστική προστασία του περιβάλλοντος ,της ελληνικής οικονομίας και των ελληνικών νοικοκυριών.

Αναμένουμε  απάντησή σας.




Με  εκτίμηση

Ο Πρόεδρος       Ο Γεν.Γραμματέας

 

Ράπτης  Αθανάσιος           Γαβριήλ Ασημάκης