Συνδεδεμένοι
Έχουμε 3 επισκέπτες συνδεδεμένους
Είσοδος στο Forum
Αναζήτηση
Επιχορηγήσεις
Διαφήμιση
Σύνδεσμοι
Διαφήμιση
Home Τεχνικά Θέματα Ρεκτιφιέ

2010-06-08 Τεχνικά Θέματα Ρεκτιφιέ

 

ΡΕΚΤΙΦΙΕ

 

  • Mοτοσικλετών. Για επισκευή, ή αύξηση κυβισμού. Από μονοκύλινδρα έως εξακύλινδρα.
  • Aυτοκινήτων. Για επισκευή, ή αύξηση κυβισμού. Από 4κύλινδρα και 6κύλινδρα εν σειρά, έως 6κύλινδρα & 8κύλινδρα v-blocks.
  • Mικρών ναυτικών και βιομηχανικής χρήσης κινητήρων diesel ή οttο.
  • Eξωλέμβιων. Εν σειρά, v-blocks κ.λ.π.
  • Δίχρονων κινητήρων, καρτ, μοτοσικλετών, jet-ski κ.α.
  • Eξαρτημάτων. Αντλιών πετρελαίου, κομπρεσέρ, τρόμπες φρενών,γεννήτριες.
  • Eργασίες σε μηχανήματα βιομηχανίας και πλοίων.
  • Pεκτιφιέ εσωτερικών επιφανειών ( οπές ) από φ =1mm έως φ = 150mm, Σε οποιοδήποτε υλικό και με ακρίβεια εφαρμογής 1μ ( micron ).

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΡΕΚΤΙΦΙΕ

:: ΑΛΛΑΓΗ ΧΙΤΩΝΙΩΝ ::

 

Για επαναφορά ή μετατροπές ( big bore conversions).
Με χιτώνια δικής μας κατασκευής ή χιτώνια από κράματα υψηλής πυκνότητας στα οποία με εξειδικευμένη κατεργασία δίνουμε επιφάνειες και μηχανικές ιδιότητες πολύ κοντά στις γνωστές επιφάνειες nicasil. Επίσης τοποθετούνται χιτώνια 2/χρονών και 4/χρονών μηχανών καθώς και κινητήρων V τυφλών.

Όλα τα ρεκτιφιέ ακολουθούν τις οδηγίες του κατασκευαστή, ως προς την κατεργασία και τις ανοχές.

Στην εργασία του ρεκτιφιέ ακολουθείται η τεχνική της οροπεδίασης (plateau- honing). Αυτή δίνει λιγότερο « άγρια » επιφάνεια στον κύλινδρο, κρατά περισσότερο λάδι, προστατεύει τα ελατήρια των πιστονιών έτσι ώστε μετά το «στρώσιμο» δεν χρίζουν αλλαγής όπως με τις συνήθεις κατεργασίες.

 

:: ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΡΟΦAΛΩΝ - ΜΠΙΕΛΩΝ ::

 

  • Aλλαγή κομβίων στροφάλου
  • Eυθυγράμμιση στροφάλων
  • Aλλαγή μπιελών
  • Aλλαγή ρουλεμάν στροφάλων
  • Aλλαγή αντιβάρων
  • Aλλαγή μετάλλων στροφάλου, μπιελών
  • Aλάφρωμα στροφάλων
  • Πέρασμα μπάρας
  • Μπιέλες
  • Αλλαγή διαμέτρου πείρου μπιελών
  • Τοποθέτηση μεταλλικών δακτυλίων ( κουζινέτων )
  • Κατασκευή δακτυλίων ( κουζινέτων ) από κράματα φωσφορούχου ορειχάλκου.
  • Αλλαγή διαστάσεων - ενεργού μήκους μπιελών
  • Ευθυγράμμιση μπιελών

 

:: ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ::

 

Επαναφορά θαλάμων καύσεως


  • > Ρήγματα crack μεταξύ εδρών, κατεστραμμένες επιφάνειες από σπασμένα έμβολα, καρφωμένες βαλβίδες κ.λ.π.
  • > Ομαλοποίηση ροής σε αυλούς & θαλάμους καύσεως – ροϊκή εξέλιξη.
  • > Κατεργασίες θαλάμων καύσεως 2-χρόνων
  • > Για μετατροπές μεγάλου κυβισμού ( big bore )
  • > Πλάνισμα επιφανειών
  • > Αποκατάσταση ( πετσικαρισμένες κεφαλές ή αύξηση συμπίεσης ) κατεστραμμένων καβαλέτων.
  • > Διόρθωση ανοχών καβαλέτων ή κεντροφόρων


Έδρες βαλβίδων


  • > Νέα κατασκευή, ή επαναφορά επιφανειών επαφής ( φρεζάρισμα ).
  • > Πλήρης γκάμα εδρών ειδικών κραμάτων και τουγκστενιου για όλες τις εφαρμογές : αμόλυβδη βενζίνη, υγραέριο, avgas, gp4, nitro, turbo, Diesel κ.λ.π.
  • > Επιλογή υλικού για κάθε περίπτωση γίνεται με τεχνικά κριτήρια και κατόπιν δικών μας συμβουλών στον πελάτη.
  • > Τοποθέτηση εδρών και απαράμιλλη κοπή γωνιών & επιφανειών επαφής.
  • Βαλβίδες
  • > Επαναφορά επιφανειών επαφής βάσεως & στελέχους των βαλβίδων.
  • > Αλλαγή προφίλ και reface. Οι μεταχειρισμένες γίνονται σαν καινούργιες ή και καλύτερες!

 

:: ΟΔΗΓΟΙ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ::

  • Αλλαγή οδηγών με γνήσιους ή δικής μας κατασκευής
  • Μετατροπή οδηγών ( π.χ. Μεγαλύτερα βυθίσματα εκκεντροφόρου )
  • Κατασκευή και τοποθέτηση οδηγών ειδικών κραμάτων.
:: ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΡΤΕΡ ::
  • Άνοιγμα κάρτερ για μεγαλύτερης διαμέτρου χιτώνια
  • Επαναφορά ή κατασκευή φωλεών ρουλεμάν-αξόνων
  • Διάφορες εργασίες στα γρανάζια και τα σασμάν γενικότερα.
:: ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΚΑΛΑΜΙΩΝ ΕΜΠΡΟΣΘΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ::
  • Επαναφορά από τρακάρισμα ή πτώση
  • Επαναφορά ( κατασκευή ) σταυρών και πλακών εμπρόσθιου συστήματος κ.α.